Klachtenregeling

Den Dulk & Van Wijk staat voor optimale dienstverlening. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, verzoeken wij u om dit kenbaar te maken aan ons. Er kan dan snel naar een adequate oplossing gezocht worden. Meldt u een klacht liever schriftelijk, kunt u ook onderstaand klachtenformulier gebruiken.

Elke klacht wordt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld. U krijgt binnen enkele dagen een ontvangstbevestiging en indien mogelijk ook een inhoudelijke reactie of een voorstel voor een oplossing. Het is mogelijk dat wij contact met u opnemen voor nadere toelichting of aanvullende informatie. Uiteraard zal er zorgvuldig met uw vertrouwelijke informatie worden omgegaan.

Den Dulk & Van Wijk handelt een klacht in principe altijd binnen drie weken af. Is dit niet mogelijk, dan wordt u op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Na afronding ontvangt u een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.

Ten slotte: bij Den Dulk & Van Wijk werken professionals, die gegronde kritiek waarderen. Dit geeft ons namelijk de mogelijkheid om onze dienstverlening nog verder te optimaliseren. Klachten wegen zwaar in de evaluatie van onze organisatie, dus waar mogelijk worden maatregelen genomen om herhaling te voorkomen.

Klokkenluidersregeling

Indien een personeelslid of een cliënt klachten heeft die onder andere betrekking hebben op de organisatie, op individuen of op cliënten, kunnen deze klachten anoniem kenbaar gemaakt worden via onderstaand formulier. Deze klachten zullen vertrouwelijk en objectief beoordeeld worden door de compliance officer. Een voorkomende klacht kunt u ook mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  .

Laat hier uw klacht achter

Go to top